7 Haziran 2011 Salı

'All About The Models'

Bu sabah düşündümde ben neden unisex bir blog yapmıyorum diye ? Haydi öyle devam et Devrim dedim kendi kendime.Ve bugün günlerden salı.Yani ? 'All About The Models' günüm.Bugün tanıtacağım model Lara stone ki benim kesinlikle favori bayan modelimdir.Efendim şöyle başlıyorum anlatımıma.Lara stone 20 Aralık 1983/Hollanda doğumlu bir model.Calvin Klein'ın yüzü olarak biliniyor.Ama onu asıl göz önünde tutan özellik dişlerinin arasındaki boşluğu ve 'ölü yürüyüşü' diye tabir edilen catwalk'udur.Aslında hiç şuana kadar rastlamadım internette öyle bir benzetmeye ama ben kendisini acayip şekilde Bridgette Bardott'a benzetiyorum.


Hollanda'nın küçük bir kasabası olan Mierlo'da dünyaya gelen modelin Annesi hollandalı babası ise İngiliz.Modelliğe ilk adımını Paris Metrosunda keşfedilerek attı ve bu keşfeliş kendisini Elit Model Look yarışmasına soktu.Lara kazanamadı fakat jüriyi etkilemeyi başardı ve Elite Model Agency ile kontrat imzaladı.


Ama Lara en büyük adımını Elite Model Agency'i bırakıp IMG Models ile anlaşarak yaptı.İlk podyumunu Ricardo Tisci'inin Lara'yı Givenchy Houte Couture Show'una koymasıyla yaptı.Lara 'Giles Deacon,İsabel Marant,Christopher Kane,Fendi,Max Mara gibi defileleri açtı.Marc Jacobs,Stella McCartney,Diesel,Balmain gibi markaların kapanışını üstlendi.2008 yılında Givenchy,H&M,Just Cavalli gibi markaların reklam kampanyalarında yer aldı.Casting uzmanı James Scully ise Lara Stone için şunları söylüyor ! ''Bütün kariyerimi göz önünde bulundurarak bir odaya girdiğinde güzelliği ile ortalığı aydınlatıp herkesi susturabilecek bir elin parmakları kadar manken sayabilirim ve Lara onlardan bir tanesi'' diyor James Scully.


Lara 2009 yılında Malgosia Bela,Daria Werbowy,Randal Moore,Mariacarla Boscono,Emanuela De Paula ile Pirelli takviminde boy gösterdi.Aynı yıl Vogue Paris'e yaptığı açıklamada defilelerden nefret ettiğini ayağına göre ayakkabı bulunamadığını,çok küçük ayakları olduğunu söylemiş.Ayrıca Lara bu senenin 'Model Of The Year' kazananıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder